Görsel Mağaza Tasarımı perakende sektörünün karlılığa etkisi en fazla olan alanıdır. Bu nedenle ürünlerini doğru, ergonomik ve estetiğine özen göstererek sunabilen markalar geleceklerini garanti altına alırlar. Bu programın amacı, bir mağazanın görsel tasarımının müşterilerin beklentilerini tam olarak karşılayacak şekilde oluşturulmasını sağlamak ve aynı zamanda müşterilerin keyifle mağaza içinde alışveriş etmelerine yönelik ürün sunumlarının önemini katılımcılara aktarmaktır. Eğitimde temel görsel sunum teknikleri, müşteri algısının anlaşılması konuları işlenecek ayrıca saha ziyaretleriyle fotoğraflama konusunda pratik yapılacaktır.


Programın amacı:

Bu kurs programında, perakende sektöründe her geçen gün daha fazla önem kazanan bir bilim dalı olarak görsel mağazacılık (visual merchandising) konusunda katılımcılara temel görsel mağaza tasarımı kavramlarını kazandırmak hedeflenmiştir. Dört hafta içinde katılımcılara, moda perakendesi içerisinde bulunan görsellik kavramının, müşteri algısından başlayarak mağazanın yerinin fiziki seçimi ile devam eden ve sonunda mağaza içi yerleşimde ürünlerin doğru seçilip doğru yerleştirilmesini sağlayan bir bilim olduğu aktarılacaktır. Katılımcıların program sonu hazırlayacağı projeler, programın kişisel bazda verimini ölçecektir.

Programın içeriği:

1. Hafta: Görsel Mağaza Tasarımı nedir? Bu konuyla ilgili uzmanlık alanları nelerdir? Moda ve Görsel Mağaza Tasarımı arasındaki ilişki.

2. Hafta: Görsel Mağaza Tasarımında müşteri algısının anlaşılması. Temel Görsel Sunum Tekniklerine giriş.

3. Hafta: Görsel Sunum Teknikleri birinci bölüm ve saha ziyareti, mağaza ziyaretleri ve fotoğraflama çalışması. 

4. Hafta: Görsel Sunum Teknikleri birinci bölüm proje çalışması.

 

Eğitim Detayları

Kurs Süresi:
4 Hafta
24 Saat
Perşembe 18.30-21.30
Konum: Online
Eğitim Tarihi: 24 Ekim 2024
Kurs Ücreti: 4500 TL
Eğitmen: Öğr. Gör. Pınar SALMAN
Öğr. Gör. Pınar SALMAN

Öğr. Gör. Pınar SALMAN

Ön Başvuru

Kişisel verilerin korunması hakkındaki aydınlatma metnini okudum anladım.