Mağaza Görsel Tasarımı perakende sektörünün karlılığa etkisi en fazla olan alanıdır. Bu nedenle ürünlerini doğru, ergonomik ve estetiğe özen göstererek sunabilen markalar geleceklerini garanti altına alırlar. Bu eğitimde mağazanın görsel tasarımının müşterilerin beklentilerini tam olarak karşılayacak şekilde oluşturulmasını sağlamak amacıyla ‘’Görsel Sunum Tekniklerinin’’ kullanım alanlarının incelenmesi ve aynı tekniklerle farklı uygulamaların yapılabileceği konusunda bilgilendirilerek katılımcıların kendi tasarımlarını üretebilmelerine imkan sunulacaktır.

 


EĞİTİM PROGRAMI

1.Hafta: Görsel Mağaza Tasarımı Seviye 1;  Temel Görsel Sunum Teknikleri tekrarı ve Görsel Sunum Teknikleri 2’ye giriş.

2.Hafta: Renk Bilgisi ve Aydınlatma.

3.Hafta: Saha çalışması ve fotoğraflama çalışması ile birlikte ''Temel Vitrin Tasarımı'' çalışması mantığının aktarılması.

4.Hafta: Proje çalışmaları ve değerlendirilmesi.

Katılımcılarda aranan özel koşullar: 

En az lise mezunu olmaları beklenmektedir. Fotoğraf çekimi konusunda eğitim almış olmak avantajdır. Temel MS Office programları kullanabilmek bu programın sonunda hazırlanacak sunum için faydalı olacaktır.

Eğitim Detayları

Kurs Süresi:
4 Hafta
24 Saat Salı 18.30-21.30
Konum: Online
Eğitim Tarihi: 26 Kasım 2024
Kurs Ücreti: 4500 TL
Eğitmen: Öğr. Gör. Pınar SALMAN
Öğr. Gör. Pınar SALMAN

Öğr. Gör. Pınar SALMAN

Ön Başvuru

Kişisel verilerin korunması hakkındaki aydınlatma metnini okudum anladım.