Bu programın sonunda;
Ayakkabının moda-marka ilişkisindeki konumuna dair bilgi edinen katılımcılar, seçilen müşteri profili ve ihtiyaçları doğrultusunda tasarlayacakları ayakkabı ürünler vasıtası ile satış ve pazarlamaya dair bir bakış açısı kazanacak, gerek malzeme bilgisi ve gerekse teknik bilgi olarak, tasarım ve yönetimi süreçlerinde aktif olarak yer alacak gerekli donanıma ve bilgiye ulaşacaklardır.
Özel koşullar:
-Sunum yapabilme seviyesinde Bilgisayar Temel programlarını kullanabiliyor olmak,
-Deri sektörünü tanımak ve alana yönelik genel bilgi sahibi olmak.
Bilgi: Eğitim 6 hafta, haftada 1 gün 7 saat olacak şekilde yapılacaktır. Eğitim günü talep yoğunluğuna göre Pazartesi, Cuma, Cumartesi veya Pazar olacaktır.
Eğitim İçeriği:
-Ayakkabı ve tarihsel süreci hakkında genel bilgi aktarılır.
-Lüks ve marka kimliğiyle ayakkabının modadaki yeri ve konumu değerlendirilir.
-Seçilen müşteri profili doğrultusunda bir tema belirlenir.
- Belirlenen temadan hareketle ilk eskizler oluşturulur
-Malzeme bilgisi & tasarım& stil ilişkisinde eskizler detaylandırılır.
- Ticari bir kapsül koleksiyonda bulunması gereken parçalar tayin edilerek ana plan oluşturulur.
-Yapılan tasarımlar malzeme önerisi ve teknik detayları ile çözümlenir.
-Gerekli çizim teknikleri uygulanarak, sanatsal illüstrasyon becerisi geliştirilir.
- Hazırlanan ayakkabı koleksiyonu belirlenecek pafta kriterlerine göre sunuma hazırlanır.
-Program sonu değerlendirmesi yapılır.
Beşiktaş Yerleşkesi